25.01.2026 - 09:39
|
Actualització: 25.01.2026 - 09:43
El conseller d’Agricultura, Òscar Ordeig, ha presidit aquesta nit en la dotzena Gala Taurina de les Terres de l’Ebre, que s’ha fet a Deltebre (Baix Ebre). Tot plegat en plena crisi de Rodalia –cinc dies sense servei a Catalunya– i apagada informativa per part del govern. A la gala, el conseller ha fet un parlament i ha lliurat guardons.
Un plaer assistir a la XII Gala Taurina de les Terres de l’Ebre, a Deltebre.
Els bous són molt més que una tradició amb segles d’història: són identitat, cultura popular, trobada intergeneracional, territori i ramaderia.
Enhorabona als guardonats i a tothom que ho fa possible. pic.twitter.com/NLZ7SdUbvA
— Òscar Ordeig (@oscarordeig) January 24, 2026
“Els bous són molt més que una tradició amb segles d’història: són identitat, cultura popular, trobada intergeneracional, territori i ramaderia”, ha piulat.
Abans d’assistir a la gala, Ordeig s’ha reunit amb la Càmara Arrossera del Montsià, a la delegació del govern a les Terres de l’Ebre, a Tortosa.

