Comença al Parlament el debat per aprovar la llei del referèndum

  • La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha donat aquest dimecres a la 19.38 el tret de sortida al debat que previsiblement servirà perquè JxSí i la CUP aprovin la llei del referèndum previst per el 1 d'octubre.

06.09.2017 - 19:47

BARCELONA, 6 (EUROPA PRESS)

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha donat aquest dimecres a la 19.38 el tret de sortida al debat que previsiblement servirà perquè JxSí i la CUP aprovin la llei del referèndum previst per el 1 d’octubre.

Els grups sobiranistes volien celebrar-ho aquest dimecres al matí, després de donar un termini de dues hores per presentar esmenes, i l’oposició ha buscat impedir-ho amb diversos recursos al·legant que s’estava cometent una irregularitat: això ha retardat l’inici fins a la tarda.

El debat l’ha obert el diputat no adscrit Germà Gordó presentant les seves esmenes; després d’ell, la resta de grups parlamentaris de la Càmera poden presenar també les seves propostes de canvis en el text.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor