Colòmbia.- Aeronàutica Civil de Colòmbia confirma que hi ha supervivents a l’accident d’avió

  • L'autoritat aeronàutica de Colòmbia ha confirmat aquest dilluns que hi ha supervivents a l'accident d'avió registrat al Turó Grossa de la Unió, al departament d'Antioquia, en el qual viatjava l'equip de futbol brasiler Chapecoense.

29.11.2016 - 08:06

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

L’autoritat aeronàutica de Colòmbia ha confirmat aquest dilluns que hi ha supervivents a l’accident d’avió registrat al Turó Grossa de la Unió, al departament d’Antioquia, en el qual viatjava l’equip de futbol brasiler Chapecoense.

“Els organismes atenen en aquest moment la situació i procedeixen al trasllat dels ferits a diferents centres assistencials de la regió”, ha informat Aeronàutica Civil en un comunicat.

L’Aeroport Internacional José María Córdova de Rionegro ha confirmat que un total de sis persones han sobreviscut a l’accident, segons ha indicat a l’últim comunicat.

L’aeroport, que havia anunciat prèviament la desaparició de la nau, ha informat que al lloc de l’accident només es pot accedir per terra “a causa de a les condicions climàtiques”.

Les autoritats han demanat als ciutadans que s’abstinguin de circular en les vies que es dirigeixen fins al lloc de l’accident, per deixar pas a personal autoritzat i facilitar l’evacuació dels ferits.

A la nau viatjaven un total de 81 persones, 72 passatgers i nou membres de la tripulació, segons ha informat l’aeroport a través del seu compte oficial de la xarxa social Twitter.

El director del Departament Administratiu del Sistema per a la Prevenció, Atenció i Recuperació de Desastres de la Governació d’Antioquia, Maurici Parodi, ha confirmat que l’avió procedia de l’aeroport Viru Viru de Santa Cruz de la Sierra, a Bolívia.

El Chapecoense tenia previst disputar aquest dimecres 30 de novembre la final de la Copa Sud-americana contra l’Atlètic Nacional a l’estadi Atanasio Girardot, el principal camp esportiu de Medellín.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor