Collboni nega que obstaculitzi la reobertura del Camp Nou: “Hi tenim tan interès o més que el Barça”

  • Diiu que la prioritat és garantir la seguretat dels afeccionats

VilaWeb
25.09.2025 - 13:07
Actualització: 25.09.2025 - 17:42

El batlle de Barcelona, Jaume Collboni, ha negat que l’ajuntament obstaculitzi la reobertura del Camp Nou. “Hi tenim tan interès o més que el Barça”, ha dit a RAC1, al mateix temps que ha assegurat que des del consistori volen “que vagi de pressa i bé” i poder així alliberar l’Estadi Olímpic. Ha afegit, però, que la prioritat màxima és garantir la seguretat dels afeccionats i ha esperat bones notícies “d’aquí no massa”.

D’altra banda, ha dit que estan parlant amb l’organització del Tour de França i ja els han traslladat el seu posicionament en contra que participin en competicions internacionals equips sota la bandera d’Israel. Ha afegit que aquest és el seu posicionament també pel que fa a les fires.

El batlle s’ha referit també a la proliferació dels supermercats 24 hores, sobre els quals ha declarat que hi haurà tancaments perquè s’han detectat moltes infraccions. “N’hi ha que cometen fins al 60% d’infraccions”, ha afegit. Collboni ha assegurat que no li agrada aquest model, però ha afirmat que restringir establiments alimentaris “és molt difícil” i hi ha “poc marge” dins del marc legal.

Càmeres de seguretat a Ciutat Vella i al litoral

D’altra banda, ha recordat que s’instal·larà una primera tongada de 500 càmeres de seguretat i que ja s’han demanat els permisos per posar-ne a Ciutat Vella i el litoral. Fins ara, ha dit que Barcelona és de les ciutats europees que menys en té.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor