Colau suca pa en el caos de les oposicions de la Generalitat

  • La batllessa de Barcelona defensa la gestió pública directa de les proves per a funcionaris

VilaWeb
01.05.2023 - 15:01
Actualització: 01.05.2023 - 17:45

La batllessa de Barcelona, Ada Colau, diu que l’ajuntament ha fet durant el seu mandat la convocatòria més gran d’oposicions en quaranta anys de democràcia, amb milers de places sense tenir dificultats com les que van patir els aspirants a les places de la Generalitat.

En una declaració a mitjans, Colau ha dit que l’administració pública podia fer directament aquesta mena d’exàmens, sense haver de recórrer a empreses privades. Ha donat suport a la demanda dels sindicats perquè hi hagi una gestió pública directa de les oposicions.

Ha afegit que el govern era el que ha de donar explicacions de per què el seu procés d’estabilització no va funcionar i com pensa assegurar que es facin les proves amb totes les garanties.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor