Ciutadans vol tenir a punt una nova candidatura a la Generalitat abans de l’octubre

  • El secretari d'Organització del partit diu que seran els afiliats del partit els que escullin els nous lideratges

VilaWeb
04.07.2019 - 11:50

El secretari d’Organització de Ciutadans, Francisco Hervías, ha assegurat que el partit tindrà una candidatura ‘forta’ a Catalunya de cara a l’octubre. ‘Tenim el costum que hi hagi democràcia interna i seran els afiliats els que trien a qui lideri Ciutadans en un procés de primàries’, ha dit en una entrevista a Onda Cero.

Ha aclarit que seran els òrgans del partit els que definiran quan seran les primàries, tot i que marca l’horitzó d’octubre per culminar aquest procés. ‘Estem parlant de començar octubre amb una candidatura forta i formada’, ha indicat.

Des que Inés Arrimadas va deixar el parlament per a ser diputada al congrés espanyol el pes del lideratge l’han compartit Carlos Carrizosa, que s’ha convertit en cap de l’oposició president parlamentari del grup, i Lorena Roldán, que fa de portaveu.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor