Cel poc ennuvolat i possibles ruixades a l’interior de la Comunitat Valenciana este dijous

  • El cel estarà poc ennuvolat a la Comunitat Valenciana aquest dijous, tot i que podrien donar-se ruizxades amb tempesta a l'interior, especialment a Castelló, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

VilaWeb
30.06.2016 - 10:11

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El cel estarà poc ennuvolat a la Comunitat Valenciana aquest dijous, tot i que podrien donar-se ruizxades amb tempesta a l’interior, especialment a Castelló, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Les temperatures experimentaran pocs canvis. Així, les màximes se situaran sobre els 33 graus a Oriola, els 30 a Alacant i Castelló i els 29 a València.

A més, el vent bufarà variable fluix amb brises, segons la predicció d’Aemet.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor