Carrizosa (C’s) creu que “tot segueix igual” al PDC després de la refundació de CDC

  • El portaveu de C's al Parlament, Carlos Carrizosa, ha valorat aquest dissabte que tot i que l'antiga CDC s'esforci, segons ell, per fer veure que canvia alguna cosa amb el seu procés de refundació i les primàries que se celebren aquest dissabte, "tot segueix igual".

23.07.2016 - 13:05

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)

El portaveu de C’s al Parlament, Carlos Carrizosa, ha valorat aquest dissabte que tot i que l’antiga CDC s’esforci, segons ell, per fer veure que canvia alguna cosa amb el seu procés de refundació i les primàries que se celebren aquest dissabte, “tot segueix igual”.

En declaracions als periodistes a Barcelona, ha asseverat que el PDC és la mateixa CDC que tots els catalans recorden “amb tots els casos de corrupció”, i ha recordat el cas Palau, el cas ITV i el cas Tèrmica.

A més, Carrizosa ha criticat que l’única candidatura a presidir el PDC sigui la de l’expresident de la Generalitat, Artur Mas, i la consellera de presidència, Neus Munté: “El senyor Mas al capdavant és més del mateix”.

En clau de política estatal, ha assegurat que C’s votarà ‘no’ a la investidura del president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, “en el cas que es concreti finalment que existia un pacte” entre el PP i CDC per a la mesa del Congrés i per a una hipotètica investidura del president del Govern.

Carrizosa ha lamentat la possibilitat que el PP arribés a un acord amb “els que volen trencar Espanya”, i l’ha catalogat de gravíssima.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor