Carrefour recupera el seu hipermercat a Terrassa i donarà feina a 52 persones

  • Carrefour reobrirà un hipermercat en el sector Montserrat de Terrassa el 23 de febrer, que significarà la creació de 52 nous llocs de treball en diferents seccions i tindrà 10.245 metres quadrats.

VilaWeb
13.02.2017 - 15:58

TERRASSA (BARCELONA), 13 (EUROPA PRESS)

Carrefour reobrirà un hipermercat en el sector Montserrat de Terrassa el 23 de febrer, que significarà la creació de 52 nous llocs de treball en diferents seccions i tindrà 10.245 metres quadrats.

Es tracta d’una de les superfícies comercials que estan dins del procés d’adquisició de la firma francesa dels centres del grup espanyol Eroski, amb què aquesta cinquantena d’ocupacions se sumaran a la plantilla actual conformada per 107 treballadors, ha explicat aquest dilluns el director territorial de Carrefour a Catalunya, Jesús Inarejos.

Aquestes contractacions s’han fet d’acord amb l’Ajuntament de Terrassa i han rebut 120 candidatures, i a més hi ha hagut “una alta resposta”, ha indicat la responsable regional de Recursos Humans, Arantxa Giménez, en referència a trasllats, especialment entre els 19 centres de la província de Barcelona.

Inarejos ha subratllat que “l’assortiment” diferenciarà aquesta superfície comercial respecte a l’altra de la mateixa companyia –coneguda com a Carrefour Vallès a la zona de Can Parellada i a escassos quilòmetres– i que ve a completar l’oferta comercial a la zona de Montserrat.

Les obres d’adaptació han arrencat aquesta setmana per reobrir el dia 23 i “gradualment” s’anirà invertint per canviar l’hipermercat, ha precisat el director territorial, encara que el més important –l’aspecte físic, l’oferta comercial i de serveis– ja estarà visible a final de mes, ha apuntat.

Inarejos no ha detallat xifres de la inversió ni de la facturació estimada perquè sigui un centre comercial rendible, i s’ha limitat a subratllar que espera que “se superin les expectatives”.

Sobre l’Eroski de Sant Cugat del Vallès (Barcelona), un altre dels afectats en aquest procés de reconversió, Inarejos ha afirmat que existeix l’acord “per a la transformació” i que es tracta d’un procediment que es va fent a poc a poc; la multinacional compta amb 25 hipermercats, 38 supermercats i 72 Carrefour Express i comerç online a Catalunya.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor