Brasil.- Mor la dona de Lula da Silva

  • Marisa Letícia Lula, la dona de l'expresident brasiler Luiz Inácio Lula da Silva, ha mort aquest dijous després d'empitjorar el seu estat de salut després que fos hospitalitzada la setmana passada a l'Hospital Sirià-Libanès de Sao Paulo arran d'una hemorràgia cerebral.

02.02.2017 - 14:26

BRASÍLIA, 1 (EUROPA PRESS)

Marisa Letícia Lula, la dona de l’expresident brasiler Luiz Inácio Lula da Silva, ha mort aquest dijous després d’empitjorar el seu estat de salut després que fos hospitalitzada la setmana passada a l’Hospital Sirià-Libanès de Sao Paulo arran d’una hemorràgia cerebral.

La diputada del Partit dels Treballadors (PT) Benedita da Silva ha anunciat en el ple de la Cambra la defunció de l’antiga primera dama i ha demanat guardar un minut de silenci, segons informa ‘O Globus’.

Per la seva banda, Lula ha publicat en el seu perfil en Facebook un missatge agraint “totes les manifestacions d’afecte i solidaritat rebudes en els últims 10 dies per a la recuperació” de la seva dona. “La família va autoritzar els procediments preparatius per a la donació d’òrgans”, ha precisat.

L’estat de salut de l’antiga primera dama s’havia complicat en les últimes hores, segons havia informat l’hospital en el seu últim parteix mèdic, després d’haver constatat que no tenia “flux cerebral”.

La dona de l’expresident brasiler, de 66 anys, va haver de ser sotmesa la setmana passada a una cirurgia endovascular per reparar un aneurisma, després de ser hospitalitzada amb una hemorràgia cerebral.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor