21.02.2017 - 16:39
BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)
El diputat de la CUP Albert Botran ha afirmat que no creu que s’hagin produït reunions entre el Govern espanyol i la Generalitat, tal com els va deixar clar el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, en una reunió amb la diputada ‘cupaire’ Anna Gabriel la setmana passada, per la qual cosa ha afirmat: “Si hi hagués hagut reunions, se sabria”.
En roda de premsa, ha sostingut que les declaracions sobre que sí que n’hi ha hagut responen a la voluntat de “generar soroll, confusió i divisió” entre els partidaris de celebrar un referèndum.
Per això ha instat el Govern espanyol a “fer valer la seva posició, l’opció del no”, en una campanya pública pel referèndum que els ‘cupaires’ creuen que haurien d’iniciar tots els partits i que ells preveuen començar a la primavera.