Bombers rescaten una persona atrapada després de xocar un cotxe i una autocaravana en la V-21

  • Efectius de bombers han rescatat una persona que havia quedat atrapada en una autocaravana després de xocar amb un cotxe en la V-21 a l'altura d'Alboraia (València) la matinada d'este dimarts, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

27.06.2017 - 10:27

VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

Efectius de bombers han rescatat una persona que havia quedat atrapada en una autocaravana després de xocar amb un cotxe en la V-21 a l’altura d’Alboraia (València) la matinada d’este dimarts, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

L’avís va ser rebut pels servicis d’emergències a les 3.25 hores en el quilòmetre 15 de la V-21, després de col·lisionar un turisme i una autocaravana, quedant una persona atrapada.

Els bombers van procedir a excarcerar l’atrapat de l’autocaravana. En el servici van participar efectius de La Pobla, Paterna i bombers municipals de València.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor