23.01.2017 - 17:22
MADRID, 23 (EUROPA PRESS)
El seleccionador nacional de bàsquet Sergio Scariolo no creu que jugar l’Eurobàsquet a Istanbul, en el cas que els toqui aquesta seu, “afecti” els jugadors ni influeixi en la seva “decisió” a l’hora d’anar o no anar al torneig i ha assenyalat que el premi ‘Copa baró de Güell’ és un “reconeixement” a l’equip per la trajectòria.
“No crec que influeixi a l’hora de decidir si estar o no. Com ja va passar un poc en els Jocs amb el Zika, hi havia preocupació i a qui va detenir per anar va ser als familiars, però no crec que afecti els jugadors. Els equips sempre comptem amb una sensació de seguretat i protecció important”, ha indicat aquest dilluns després del lliurament dels Premis Nacionals de l’Esport de 2015.
El tècnic italià ha reconegut que és un tema que estan “parlant” de manera “informal” perquè l’equip “anirà” on els enviïn. “A l’equip sempre comptem amb un dispositiu de seguretat important, en aquest sentit no estem preocupats”, ha apuntat.
D’altra banda, respecte a la lesió que va patir el pivot Pau Gasol, Scariolo ha comentat que és un “contratemps”, però que no és motiu perquè perilli la seva “presència” aquest estiu amb la selecció. “És una cosa que passa en un moment important de la temporada i li tallarà una mica el ritme competitiu, però espero veure’l molt aviat al camp”, ha desitjat.
La FEB ha recollit la ‘Copa baró Güell’ en els Premis Nacionals de l’Esport, un “reconeixement” a l’equip que més ha destacat esportivament durant 2015. “És per la trajectòria concretament, per un moment fantàstic com ha estat guanyar el Campionat d’Europa seguit per un altre moment extraordinari com repetir medalla olímpica, així que sento satisfacció”, ha indicat.