21.11.2016 - 10:28
MADRID, 21 (EUROPA PRESS)
L’exalcaldessa de València i senadora Rita Barberá ha arribat este dilluns cap a les 10.00 hores al Tribunal Suprem, on serà interrogada en qualitat d’investigada per un presumpte delicte de blanqueig de capitals en el grup municipal del PP a l’Ajuntament de València en el marc de l”Operació Taula’, derivada del ‘cas Imelsa’.
Barberá ha entrat a la seu del Tribunal sense fer declaracions als mitjans, després d’arribar en un taxi acompanyada del seu advocat, José Antonio Choclán.
La senadora s’ha presentat a l’Alt Tribunal mitja hora abans de la cita marcada pel jutge instructor Cándido Conde-Pumpido –l’exfiscal general de l’Estat durant els governs del socialista José Luis Rodríguez Zapatero–.
Al ‘cas Taula’, peça separada del ‘cas Imelsa’, amb 47 persones imputades més el PP com a persona jurídica, s’investiguen les donacions de 1.000 euros efectuades per regidors i assessors, quantitat que presumptament els era tornada pel partit en dos bitllets de 500 euros per a blanquejar diners en efectiu de suposada procedència il·lícita. La part de Barberá la veu el Suprem donada la condició d’aforada, com a senadora, de l’exmandatària popular.

