Banc Sabadell oferirà assegurances de Mapfre a Mèxic

  • Banc Sabadell oferirà el catàleg d'assegurances de Mapfre dins de la gamma de serveis financers del banc propi que ha obert a Mèxic, han informat les dues companyies aquest dilluns en un comunicat.

VilaWeb
28.11.2016 - 18:13

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

Banc Sabadell oferirà el catàleg d’assegurances de Mapfre dins de la gamma de serveis financers del banc propi que ha obert a Mèxic, han informat les dues companyies aquest dilluns en un comunicat.

Dins de la llista d’assegurances integrades en aquesta aliança es troben les empresarials per a cobertura de danys patrimonials, responsabilitat civil i personals.

L’objectiu és fomentar una cultura de prevenció entre l’ecosistema empresarial a Mèxic amb una atenció personalitzada per a cada client.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor