ATM i Tram inicien una campanya per visibilizar el treball de la plantilla del tramvia

  • L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i el Tram han iniciat una campanya de sensibilització per visibilizar el treball que fan els empleats del tramvia de Barcelona i que asseguren que "incideix directament en la qualitat i seguretat dels viatgers", han informat aquest dijous en un comunicat.

11.05.2017 - 14:30

BARCELONA, 11 (EUROPA PRESS)

L’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i el Tram han iniciat una campanya de sensibilització per visibilizar el treball que fan els empleats del tramvia de Barcelona i que asseguren que “incideix directament en la qualitat i seguretat dels viatgers”, han informat aquest dijous en un comunicat.

Sota el lema ‘Darrere del teu viatge, hi ha moltes persones que ho fan possible’, la campanya reprodueix diferents situacions “on la intervenció del personal del Tram és clau per al benestar del viatger”.

Per això, en els materials de la campanya apareixen 11 treballadors, que han estat seleccionats per representar el conjunt de la plantilla i que formen part del personal de conducció, inspecció, atenció al client, seguretat, manteniment i del centre de control.

La campanya s’ha produït després de l’enquesta de satisfacció que realitza Tram, que mostra que “la majoria de persones que viatgen en el tramvia no adverteixen el treball que hi ha darrere”.

Està produïda per l’agència de publicitat Matèria Creativa; David Ruano s’ha encarregat de la direcció creativa i l’actriu Carme Elies posa la veu del vídeo.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor