Atemptat.- Segueixen ingressats 18 ferits pels atemptats, dos crítics

  • Un total de 18 ferits en els atemptats de Barcelona i Cambrils (Tarragona) continuen hospitalitzats en centres catalans i de Saragossa, dos d'ells crítics, ha informat la Conselleria de Salut de la Generalitat.

VilaWeb
30.08.2017 - 18:47

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

Un total de 18 ferits en els atemptats de Barcelona i Cambrils (Tarragona) continuen hospitalitzats en centres catalans i de Saragossa, dos d’ells crítics, ha informat la Conselleria de Salut de la Generalitat.

Dels 18 ingressats –un menys que en el balanç matinal–, 15 ho són per l’atemptat de Barcelona –dos crítics, quatre greus i nou menys greus– i tres pel de Cambrils –un de greu i dos menys greus–.

Del total d’ingressats, 17 es troben en hospitals catalans: cinc a Vall d’Hebron; tres al Clínic; dos a Sant Pau; dos a Mútua de Terrassa, i un a Sagrat Cor, Hospital del Mar, Can Ruti, Bellvitge i Centre Fòrum.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor