Atemptat.- Junqueras agraeix la tasca dels Mossos després de signar el llibre de condolences

  • El vicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras, ha agraït aquest diumenge la contribució de "totes les persones que treballen pel benestar comú" després dels atemptats, entre els quals ha destacat els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana.

VilaWeb
20.08.2017 - 16:46

BARCELONA, 20 (EUROPA PRES)

El vicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras, ha agraït aquest diumenge la contribució de “totes les persones que treballen pel benestar comú” després dels atemptats, entre els quals ha destacat els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana.

En declaracions després de signar el llibre de condolences de l’Ajuntament de Barcelona, el també líder d’ERC ha esmentat la tasca dels serveis d’emergència, que també col·laboren des del dijous per atendre a les víctimes.

Segons Junqueras –a qui ha acompanyat l’expresident de la Generalitat Artur Mas–, en el llibre ha plasmat “una crida a la pau, la justícia i la convivència des de la més profunda empatia, des del dolor” per a la condemna a l’atemptat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor