Applus retalla un 3% el benefici trimestral abans d’impostos, fins a 5,4 milions

  • Applus va obtenir un benefici abans d'impostos de 5,4 milions d'euros en el primer trimestre de l'any, la qual cosa suposa un descens del 3% pel que fa al mateix període de l'exercici anterior, segons ha informat l'empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

VilaWeb
09.05.2017 - 13:22

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

Applus va obtenir un benefici abans d’impostos de 5,4 milions d’euros en el primer trimestre de l’any, la qual cosa suposa un descens del 3% pel que fa al mateix període de l’exercici anterior, segons ha informat l’empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

Els ingressos van ascendir a 377 milions, un 0,3% més, mentre que el benefici operatiu es va situar en 11,5 milions, la qual cosa suposa un increment del 3,1% pel que fa al mateix període de l’exercici anterior.

L’empresa destaca l’estabilitat en variables com la relació entre el deute net i el benefici brut d’explotació (Ebitda), que es va situar al voltant de les 3,3 vegades.

Per a l’exercici 2017, Applus assegura que es troba en condicions de complir amb els objectius marcats, malgrat la incertesa en sectors com el dels hidrocarburs.

Per al conseller executiu de l’empresa, Fernando Basabe, “els resultats del primer trimestre continuen mostrant una millora en l’evolució dels ingressos orgànics del grup”.

“Les condicions en el mercat del petroli i el gas, en el qual ens trobem majoritàriament exposats, continuen sent adverses, encara que amb signes de millora, i estem ben situats per beneficiar-nos de la recuperació”, ha indicat el directiu.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor