AMP.- Tennis.- Verdasco lluitarà pel títol a Dubai contra Murray

  • El tennista espanyol Fernando Verdasco ha aconseguit el passi a la final del torneig de Dubai, puntuable per a l'ATP i que es disputa sobre pista dura, després de vèncer l'holandès Robin Haase (7-6(5), 5-7, 6-1), i lluitarà pel títol amb el número u del món, l'escocès Andy Murray.

VilaWeb
03.03.2017 - 19:34

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Fernando Verdasco ha aconseguit el passi a la final del torneig de Dubai, puntuable per a l’ATP i que es disputa sobre pista dura, després de vèncer l’holandès Robin Haase (7-6(5), 5-7, 6-1), i lluitarà pel títol amb el número u del món, l’escocès Andy Murray.

Verdasco, número 35 del món, ha cedit el seu primer servei del partit, però, després de malgastar dues boles de trencament, ha forçat el ‘tie-break’ amb un trencament en el sisè joc; a la mort sobtada, el madrileny s’ha mostrat més solvent amb tres ‘mini-breaks’ per avançar-se.

En la segona màniga, l’espanyol, semifinalista a Doha, s’ha posat 3-0 a baix després d’un ‘break’ en contra. Ha aconseguir retornar el ‘break’ en la seva cinquena oportunitat de trencament del parcial, encara que Haase, número 66 del rànquing ATP, ha solucionat el set trencant-li de nou en el dotzè joc.

Un ‘break’ a l’inici de la tercera màniga ha encarrilat la situació per al madrileny, que ha rematat la jugada trencant també en el cinquè joc i confirmant-ho en el següent per tancar el xoc en dues hores i cinc minuts de joc.

D’aquesta manera, Verdasco s’enfrontarà al vencedor de l’altra semifinal, un Murray que ha despatxat en dos sets (7-5, 6-1) el francès Lucas Pouille. L’escocès, que jugarà la setena final dels seus últims vuit tornejos en l’intent d’estrenar el seu palmarès en 2017, té un contundent récord de 12-1 en enfrontaments contra l’espanyol.

–RESULTATS.

-Semifinals.

FERNANDO VERDASCO (ESP) a Robin Haase (HOL) 7-6(5), 5-7, 6-1.

Andy Murray (GBR/N.1) a Lucas Pouille (FRA/N.7) 7-5, 6-1.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor