Alemanya.- Diversos vols de l’Aeroport d’Hamburg interromputs per un error informàtic

  • L'Aeroport d'Hamburg s'ha vist obligat a endarrerir vols i complir només amb les operacions de vol limitat a causa d'una fallada informàtica, segons ha informat l'aeroport a través de Twitter.

25.01.2017 - 12:16

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

L’Aeroport d’Hamburg s’ha vist obligat a endarrerir vols i complir només amb les operacions de vol limitat a causa d’una fallada informàtica, segons ha informat l’aeroport a través de Twitter.

Els viatgers que tenien un vol programat des de la ciutat alemanya d’Hamburg han patit retards a l’Aeroport d’Hamburg dimecres després d’un “fallada parcial del servidor”, el qual ha interromput les operacions de vol.

Segons han informat a través de la xarxa social, han estat detinguts els vols des de les 8.30, hora local. Alguns han estat represos a mitjans del matí, però encara molts segueixen endarrerits i en espera d’horari de sortida.

També, l’Aeroport ha assegurat en Twitter que estan “treballant sota pressió” per solucionar com més aviat millor la fallada informàtica i poder reprendre la normalitat en les operacions.

L’Aeroport d’Hamburg presta serveis a aerolínies com Easy Jet, Condor de Thomas Cook i Eurowings, l’aerolínia de baix cost de Lufthansa, les quals s’han vist afectades pel retard dels vols derivats de la fallada en el servidor de l’aeroport.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor