Air France augmentarà en un 75% la seva oferta entre París i Barcelona pel MWC

  • Air France operarà 37 vols addicionals entre París i Barcelona del 26 de febrer al 3 de març per adaptar-se a la demanda pel Mobile World Congress (MWC), fet que suposa un augment de l'oferta del 75%.

VilaWeb
01.02.2017 - 14:21

BARCELONA, 1 (EUROPA PRESS)

Air France operarà 37 vols addicionals entre París i Barcelona del 26 de febrer al 3 de març per adaptar-se a la demanda pel Mobile World Congress (MWC), fet que suposa un augment de l’oferta del 75%.

Segons ha informat l’aerolínia aquest dimecres en un comunicat, també operarà de manera excepcional amb el Boeing 787, amb capacitat de 276 places, dos vols d’anada i tornada, un el 27 de febrer i un altre el 3 de març.

El diumenge 26 de febrer, Air France oferirà 15 vols entre l’Aeroport Charles de Gaulle de París i el de Barcelona, que permetran transportar fins 2.700 passatgers, i durant aquests sis dies, la companyia operarà 118 vols entre les dues ciutats.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor