Agro.- Catalunya ja supera els 3.000 operadors ecològics

  • Catalunya ha superat per primera vegada els 3.000 operadors ecològics, en què destaca el pes de les empreses dedicades a l'elaboració i comercialització de productes ecològics, que ja representen prop d'un 30% del conjunt de l'Estat.

VilaWeb
19.07.2016 - 13:31

BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)

Catalunya ha superat per primera vegada els 3.000 operadors ecològics, en què destaca el pes de les empreses dedicades a l’elaboració i comercialització de productes ecològics, que ja representen prop d’un 30% del conjunt de l’Estat.

Així es desprèn de l’Observatori de l’Alimentació i Agricultura Ecològiques, que indica que en el cas dels operadors dedicats a la importació de productes ecològics aquest percentatge supera el 40%, ha informat la Conselleria d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat.

Alhora, més del 12% del total de la superfície agrària útil de Catalunya correspon a cultius i productes ecològics certificats; és el percentatge més alt dels últims anys.

Gairebé tots els sectors han experimentat un repunt de la producció ecològica, i destaca el sector de la vinya, ja que més del 17% de la superfície cultivada està certificada com a ecològica.

El Govern ha destacat que les dades confirmen que cada any s’incorporen més productors, elaboradors i comercialitzadors catalans a la producció agroalimentària ecològica, que lluny d’estancar-se és cada vegada més important.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor