Agro.- Asaja reclama reduir la producció de llet als països que creen excedents

  • El sector lleter de l'Associació Agrària de Joves Pagesos (Asaja) a Catalunya ha demanat al Ministeri d'Agricultura i a la Conselleria d'Agricultura de la Generalitat que exigeixin a la Comissió Europea que es redueixi la producció de llet als països que creen excedents.

VilaWeb
05.08.2016 - 12:46

BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)

El sector lleter de l’Associació Agrària de Joves Pagesos (Asaja) a Catalunya ha demanat al Ministeri d’Agricultura i a la Conselleria d’Agricultura de la Generalitat que exigeixin a la Comissió Europea que es redueixi la producció de llet als països que creen excedents.

En un comunicat aquest divendres, l’entitat ha sostingut que tant a Catalunya com la resta d’Espanya aquest sistema és deficitari, perquè es consumeix molta més llet de la qual es produeix.

En aquest sentit, Asaja ha criticat la situació insostenible de preus que fa que es “ensorri” el sector de la llet i que és incomprensible que a més se’ls obligui a reduir la producció.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor