28.06.2025 - 17:54
|
Actualització: 28.06.2025 - 18:11
À Punt ha anunciat que aquest estiu emetria El doctor Martin, que l’any passat va triomfar a TV3 amb unes grans audiències i enguany hi serà reemesa. Els espectadors valencians la podran veure de dilluns a divendres a les 17.00, però amb una particularitat. Malgrat que tota la sèrie és doblada al català, À Punt ha decidit d’emetre-la en castellà.
#SèriesÀPunt | 🩺 Un metge brillant, però gens simpàtic.
🧑⚕️ Doc Martin arriba per a escarotar la consulta… i tot Portwenn!
💬 Humor britànic, paisatges increïbles i situacions tan absurdes com reals.
Si encara no coneixes esta sèrie… ara és el moment!📺 De dilluns a… pic.twitter.com/7WqGCfXZgx
— À Punt (@apunt_media) June 28, 2025
TV3 ha decidit de reemetre la sèrie aquest estiu i la programarà cada matí, de dilluns a divendres. Malgrat que els governs català i valencià no han arribat a acordar mai la reciprocitat dels canals de televisió públics, els valencians que ho vulguin podran mirar-la en català a la plataforma 3Cat, on hi ha tots els episodis.
La sèrie explica la història del doctor Martin, un destacat metge de Londres que decideix de canviar de vida i anar-se’n a viure a Portwenn, un poble costaner molt tranquil de Cornualla. Malgrat que és molt brillant, té dificultats per a relacionar-se, i el seu particular estil no triga a originar embolics entre els seus nous pacients. Això desemboca en històries molt divertides en aquesta sèrie que combina el drama i la comèdia.
El doctor Martin va ser creat per Dominic Minghella, que es va basar el personatge del doctor Martin Bamford d’El jardí de l’alegria, conegut film de comèdia de Nigel Cole. La sèrie es va filmar a Port Isaac, un poble costaner de Cornualla. La majoria d’escenes interiors es van enregistrar en un graner local reconvertit.