11 premiats de la FPdGi acompanyaran estudiants de Girona amb orientació professional

  • 11 premiats per la Fundació Princesa de Girona (FPdGi) oferiran orientació professional i vocacional a estudiants de Secundària, Batxillerat i Formació Professional de centres de la província, amb un cicle onze conferències que s'iniciarà el 3 d'octubre, ha explicat l'entitat aquest dimecres en un comunicat.

VilaWeb
13.09.2017 - 15:02

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

11 premiats per la Fundació Princesa de Girona (FPdGi) oferiran orientació professional i vocacional a estudiants de Secundària, Batxillerat i Formació Professional de centres de la província, amb un cicle onze conferències que s’iniciarà el 3 d’octubre, ha explicat l’entitat aquest dimecres en un comunicat.

Es tracta de la primera edició del projecte ‘Premiats i escoles’, que abordarà àmbits com la química computacional, la robòtica, l’art, la música, les matemàtiques, l’empredenduría i l’àmbit social.

Participaran experts com Edgar Vinyals (Premi FPdGi Social 2012); Sílvia Osuna (Investigació Científica 2016); Alberto Enciso (Investigació Científica 2014); Andrés Salado (Arts i Lletres 2016) i Samuel Sánchez (Investigació Científica 2015).

També aproparan el seu talent Guadalupe Sabio (Investigació Científica 2012); Mohamed El Amrani (Social 2014); Ignasi Belda (Empresa 2014); Pere Barris (Investigació Científica 2011); Felipe Campos (Social 2013) i Hugo Fontela (Arts i Lletres 2014).

Els centres educatius podran sol·licitar una visita al centre per part d’algun premiat, on mostrarà la seva activitat i participarà en una activitat extraordinària de l’institut.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor