1-O.- El TC admet l’incident contra la llei de referèndum i atura fins a les 19 hores per veure els nous recursos

  • El Ple del Tribunal Constitucional (TC) ha admès aquest dijous a tràmit l'incident d'execució presentat pel Govern espanyol contra la resolució de la Mesa del Parlament que va permetre la tramitació de la llei de referèndum d'autodeterminació per a l'1 d'octubre.

VilaWeb
07.09.2017 - 14:08

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El Ple del Tribunal Constitucional (TC) ha admès aquest dijous a tràmit l’incident d’execució presentat pel Govern espanyol contra la resolució de la Mesa del Parlament que va permetre la tramitació de la llei de referèndum d’autodeterminació per a l’1 d’octubre.

Reprendran la sessió a les 19 hores per estudiar els recursos d’inconstitucionalitat que previsiblement presentarà el Govern central contra la convocatòria de consulta, han informat a Europa Press fonts del tribunal.

A més, el tribunal de garanties ha acceptat la personació de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell com a part de l’incident d’execució.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor