‘Preparats, llestos… universitat!’, un espai web per als que vulguin estudiar a la universitat

  • Conté tota mena d’informacions, des de preinscripció, selectivitat, fins a proves d’aptitud i consells per a indecisos

VilaWeb

Redacció

01.05.2014 - 14:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

I si existís un espai que agrupés tota la informació que necessita un estudiant que vol anar a la Universitat? Aquest és l’objectiu que es proposa el web “Preparats, llestos…universitat!”, impulsat des de la Universitat de Vic, un programa d’assessorament i acompanyament  als joves en el (massa sovint )difícil procés d’accedir a la universitat .

El programa ‘Preparats, llestos… universitat!’ vol ser un espai de referència per ajudar a tots aquells nois i noies que decideixin estudiar a la universitat , d’una manera fàcil i amable, i també una eina de treball amb informació vàlida i il·lustrativa per als centres de secundària a l’hora de guiar i orientar als seus estudiants.

En aquest espai web s’hi troba informació sobre:

. La selectivitat (exàmens i solucions, informació sobre les dates i terminis, correccions i reclamacions, espai per compartir apunts, calculadora de la nota d’accés, etc.)
. La preinscripció universitària (vídeo tutorial sobre com fer la preinscripció, dates i terminis, assignacions i reassignacions de places, etc.)
· Eines per ajudar a saber què es vol estudiar (testos d’aptitud personal, vídeos testimonials d’estudiants que expliquen què s’aprèn als seus graus, vídeos testimonials amb consells de professionals, infografies descriptives de com són els graus universitaris, etc.)
· Assessorament personalitzat per tal que resolguin els dubtes contactant amb professors i estudiants universitaris, presencialment o online, i un programa d’ajut per superar els exàmens de català i castellà de la selectiviat dirigit especialment als estudiants de mestre.
· Notícies d’actualitat i recursos sobre el món universitari.
· Una pàgina de facebook i de twitter que tenen la voluntat de ser un canal d’informació sobre qualsevol tema relacionat amb el món universitari i el seu accés i persegueixen l’objectiu principal de fomentar la interacció entre els dubtes dels futurs estudiants universitaris i les respostes dels professors i estudiants universitaris
· Un canal de Youtube on s’hi troben experiències reals i consells d’estudiants i professionals de diferents àmbits, que són de gran ajuda pels estudiants indecisos.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

dldtdcdjdvdsdg
311234567891011121314151617181920212223242526272829301234567891011
dldtdcdjdvdsdg
311234567891011121314151617181920212223242526272829301234567891011