Deu raons per a contractar Parlem, l’Operadora de Telecomunicacions de Catalunya

CONTINGUT PATROCINAT

Deu raons per a contractar Parlem, l’Operadora de Telecomunicacions de Catalunya

És l’única companyia de telefonia catalana que ofereix una gran cobertura, a més de comptar amb altres trets diferencials, com ara l’atenció en català i la flexibilitat en les tarifes.

Les alternatives a les grans operadores de telecomunicacions existeixen i Parlem n’és el millor exemple. Aquesta operadora catalana de telecomunicacions té diverses característiques que la fan diferent de la resta de companyies. En fem un repàs tot seguit:

1. És catalana i parla en català:

Parlem va néixer el juliol del 2014 davant la manca d’operadores de telefonia catalanes que donessin atenció al client en català.

2. Esculls què vols i pagues allò que necessites:

Parlem ofereix un producte modular; el client pot escollir què vol i pagar només allò que necessita. Les tarifes de Parlem són flexibles i s’adapten a les necessitats reals de cada persona.

3. És l’única operadora catalana que ofereix una gran cobertura:

Parlem lloga la infraestructura a grans operadores que ja existeixen i, per tant, té la mateixa cobertura que qualsevol d’aquestes companyies. A més, ofereix els mateixos serveis (ADSL, Fibra Òptica i telefonia fixa i mòbil) a gran velocitat, fet que la converteix en l’única operadora de telecomunicacions catalana d’aquesta magnitud.

4. No hi ha permanència en la telefonia mòbil:

A diferència de la majoria de companyies, Parlem no exigeix compromís de permanència en les tarifes de telefonia mòbil.

5. Compta amb una atenció al client multicanal i de tu a tu:

La seva atenció al client és multicanal, per mitjà de Facebook, Twitter, telèfon, WhatsApp i correu electrònic. Així doncs, cada dia de l’any, de nou del matí a onze de la nit, els clients poden solucionar qualsevol problema parlant amb persones de manera gairebé immediata.

6. És ‘clar i català’; ofereix transparència i preus baixos des del començament:

A Parlem, els preus són reduïts des del principi, i no varien en funció de si el client és nou, si fa molts anys que confia en l’empresa o si decideix anar-se’n.

7. Ajuda al desenvolupament econòmic del país:

Els catalans gasten 5.000 milions d’euros en telecomunicacions, però el 90% d’aquests diners va a parar a companyies amb seu a Madrid, Londres o París. El creixement d’una companyia catalana com Parlem impulsa la creació de riquesa a Catalunya i dóna feina a proveïdors locals.

8. És una empresa sostenible i es centra en el client:

Parlem es centra en tot allò que té a veure amb els clients: els serveis d’operació, l’atenció al client, la facturació, la tarificació, la creació de productes, les vendes, el màrqueting, etc.

9. Col·labora amb projectes solidaris:

Parlem col·labora amb Worldcoo, que cerca projectes solidaris per tal d’oferir als clients la possibilitat de contribuir (mitjançant la seva factura) al finançament d’iniciatives socials i de cooperació impulsades per entitats locals.

10. És una companyia dels socis:

La companyia ha crescut molt els darrers mesos, però encara vol créixer molt més. És per això que, el passat gener, Parlem va enviar una carta als clients oferint-los la possibilitat de convertir-se socis de la companyia i obtenir un 15% de descompte en les factures. En només tres setmanes, 107 persones ho van acceptar i s’espera que la xifra vagi creixent. L’objectiu és crear una companyia compartida entre centenars de socis catalans, per tal que la facin seva.

Per a més informació, fes clic aquí