07.10.2025 - 11:36
|
Actualització: 07.10.2025 - 12:31
L’asseguradora Zurich, que té gairebé el 5% de les accions del Banc Sabadell, descarta d’acudir a l’OPA del BBVA. Ho ha avançat el mitjà financer Bloomberg i ho han confirmat fonts de la companyia a l’Agència Catalana de Notícies. “Zurich no té la intenció de vendre les accions”, ha dit un portaveu de la companyia, que creu que l’oferta actual del BBVA “no és una proposta atractiva per als accionistes del Banc Sabadell”. D’aquesta manera, el grup assegurador aposta per la perspectiva del banc en solitari.
La companyia d’assegurances és el segon accionista principal del Sabadell, només per darrere de fons BlackRock (7,2 %), i és considerada pel banc com un dels seus socis d”interès estratègic”.
Aquesta decisió contrasta amb la del tercer accionista, el conseller del banc David Martínez, propietari del 3,68% del capital, que ha mostrat el seu suport a l’OPA per “maximitzar el retorn de la inversió”.