Zapatero, “desolat” per la mort de Chacón, “un exemple de lleialtat i afecte”

  • L'expresident del Govern espanyol José Luis Rodríguez Zapatero ha lamentat aquest dilluns la mort de Carmen Chacón, a la qual ell mateix va nomenar ministra d'Habitatge (2007-2008) i després de Defensa (2008-2011).

VilaWeb
10.04.2017 - 09:46

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

L’expresident del Govern espanyol José Luis Rodríguez Zapatero ha lamentat aquest dilluns la mort de Carmen Chacón, a la qual ell mateix va nomenar ministra d’Habitatge (2007-2008) i després de Defensa (2008-2011).

En un comunicat, el socialista s’ha mostrat “desolat per la mort de la seva “companya i amiga”, tot un “exemple de lleialtat, afecte i compromís”. “El buit que ara sentim dona la mesura de la magnitud de la seva pèrdua, per a la democràcia espanyola i per a tots els socialistes”, ha asseverat.

Zapatero ha traslladat a la família de Chacón el seu afecte, després de la defunció als 46 anys de la política catalana, que patia una cardiopatia congènita.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor