20.02.2017 - 18:13
MADRID, 20 Febr. (EDIZIONES/Portaltic)
Google treballa en una nova estratègia per a anunciants i usuaris de YouTube que millori l’experiència publicitària per a ambdues parts i que passa per l’eliminació dels anuncis de 30 segons que no poden saltar-se.
La companyia deixarà de donar suport el 2018 als anuncis de 30 segons que no poden saltar-se i que apareixen abans de la reproducció dels vídeos.
Aquest tipus d’anuncis no agrada als usuaris de la plataforma de vídeo, i en el seu lloc se centrarà “en formats que funcionin tant per als usuaris com per als anunciants”, ha explicat en un comunicat recollit per Campaign Live, i confirmat a The Verge.
No obstant això, com fan referència tots dos mitjans, aquest tipus de format es mantindrà amb anuncis de menys durada, de 15 o 20 segons, i fins i tot poden tenir més presència els anuncis de 6 segons –que tampoc poden saltar-se–, que la companyia va introduir a l’abril de l’any passat.