Puig descarta un nou confinament: “L’estat d’alarma no ho permet”
El president del Consell assegura que es prendran les mesures adients, tot i l'empitjorament dels indicadors epidemiològics

Per: Europa Press


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha tornat a descartar la possibilitat d’un confinament al País Valencià per l’empitjorament dels indicadors epidemiològics, ja que “ara mateix l’estat d’alarma no ho permet”.
Després dels rècords de contagis, hospitalitzats i morts dels últims dies, el president ha garantit que “es prendran les decisions que es considerin oportunes” en funció de l’evolució, dels estudis epidemiològics i del que plantegi la Conselleria de Sanitat.
“Prendrem les decisions d’una manera serena i pensant en l’interès general, com sempre”, ha recalcat als periodistes després de l’homenatge anual a Manuel Broseta.
Puig, davant les peticions de confinament dels col·legis de metges i dels seus socis de govern (Compromís i Unides Podem), ha remarcat que ara “hi hauria d’haver un canvi de norma a l’estat espanyol per a fer un confinament personal”, mitjançant una modificació de l’estat d’alarma.
També ha recordat que no es pot avançar el confinament nocturn perquè l’estat d’alarma actual només ho permet a partir de les deu de la nit. “Estem dins de la norma i actuant en conseqüència”, ha subratllat.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits