Xavier Mas Craviotto guanya el Premi Documenta amb ‘La mort lenta’

  • Ha estat l'escriptor més jove a guanyar aquest premi

VilaWeb
14.03.2019 - 20:13
Actualització: 14.03.2019 - 20:14

L’escriptor Xavier Mas Craviotto (1996) ha guanyat el Premi Documenta amb la novel·la ‘La mort lenta’, ha informat L’Altra Editorial avui en un comunicat. Mas Craviotta és l’escriptora més jove a guanyar el premi.

El jurat ha destacat la construcció dels personatges i la manera d’entendre’s entre ells i barallar-se, així com els diàlegs, ‘un punt important del llibre per la naturalitat de la llengua i el dinamisme que aporten’.

El resultat és una novel·la que combina de meravella l’ambició literària amb una història potent, que ‘salta del passat al present sense perdre el ritme’.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor