Xavi Hernández aporta 10.000 euros més per la lluita contra la malaltia minoritària de Sanfilippo

  • L'exjugador del FC Barcelona Xavi Hernández, ambaixador de la Fundació Bancària La Caixa, ha destinat 10.000 euros més a la campanya solidària 'SuperPoders contra Sanfilippo', per ascendir ja als 40.000 el total des que es va involucrar amb una causa que té l'objectiu de recaptar fons per aconseguir combatre una malaltia minoritària que pateixen 70 nens i nenes de tot Espanya.

VilaWeb
19.04.2017 - 14:08

BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)

L’exjugador del FC Barcelona Xavi Hernández, ambaixador de la Fundació Bancària La Caixa, ha destinat 10.000 euros més a la campanya solidària ‘SuperPoders contra Sanfilippo’, per ascendir ja als 40.000 el total des que es va involucrar amb una causa que té l’objectiu de recaptar fons per aconseguir combatre una malaltia minoritària que pateixen 70 nens i nenes de tot Espanya.

Xavi, actualment a l’Al-Saad de Qatar, es va implicar de ple en la campanya després de conèixer la història de Pol, un nen de 12 anys de la seva ciutat natal, Terrassa, aparentment sa però que en realitat pateix una malaltia degenerativa que va provocant problemes de conducta, hiperactivitat, comportament agressiu i pèrdua de la capacitat de parlar i d’aprendre.

A dia d’avui no existeix curació per a la síndrome de Sanfilippo, ni tampoc tractaments pal·liatius, i quan es diagnostica, a partir dels 2 anys d’edat, els metges no poden donar cap esperança.

“Quan li van diagnosticar la malaltia, em van dir: ‘Gaudeixi molt del seu fill, perquè se li morirà aviat'”, explica la presidenta de la Fundació Red Sanfilippo AC, Janette Ojeda, en el documental ‘Superpoderes contra Sanfilippo’.

Des de la Fundació Bancària La Caixa han llançat la campanya virtual ‘SuperPoders contra Sanfilippo’ a través de la plataforma en línia de microdonatius de La Caixa (superpoderscontrasanfilippo.com).

També és possible col·laborar en la campanya a través del mòbil enviant un missatge al número 28024 amb la paraula *SUPERPODERES*. Fins al moment s’han recaptat més de 95.000 euros.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor