[VÍDEOS] La tempesta causa desperfectes i inundacions a la Garriga

  • Els xàfecs han deixat entre 80 i 150 l/m2 i ha provocat desperfectes a carrers i habitatges

VilaWeb
22.09.2020 - 18:17
Actualització: 22.09.2020 - 18:35

La Garriga és un dels municipis més afectats pels xàfecs que s’han produït al Vallès Oriental i el Maresme. La intensa tempesta ha provocat inundacions i desperfectes, fet que ha comportat que els bombers hagin rebut quaranta-quatre avisos al municipi, la majoria per acumulació d’aigua en locals.

La carretera C-17 és tallada a la Garriga en tots dos sentits i també s’ha suspès la circulació de trens entre les Franqueses i la Garriga per les condicions atmosfèriques adverses que han afectat les instal·lacions de la infraestructura.

La tempesta, acompanyada de vent i calamarsa, ha deixat entre 80 i 150 l/m2 i ha provocat inundacions i desperfectes a carrers i habitatges.

Veieu a continuació els efectes de la tempesta en vídeos i fotografies:

Podreu seguir ací l’evolució del temporal:

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor