[VÍDEOS] Esclat col·lectiu a Barcelona i València per la victòria de l’Argentina a la Copa del Món

  • Barcelona i València s'ha omplert d'afeccionats argentins que han celebrat als carrers el triomf de la seva selecció

VilaWeb
18.12.2022 - 20:54
Actualització: 18.12.2022 - 22:53

La selecció argentina de futbol s’ha declarat avui campiona de la Copa del Món en un partit agònic que l’ha dut a derrotar la selecció francesa als penals, després de noranta minuts de temps reglamentari i trenta més de pròrroga. La victòria, la primera del país d’ençà del 1986, ha empès els afeccionats argentins a omplir els carrers del país en un esclat col·lectiu d’eufòria.

Les celebracions han estat particularment importants a l’Arc de Triomf de Barcelona, on segons la Guàrdia Urbana –que ha hagut d’acordonar l’espai– s’han concentrat prop de 9.000 persones per a celebrar l’històric triomf de la selecció sud-americana. Entre el públic que s’ha aplegat entorn del monument s’han vist catalans d’arrels argentines, argentins establerts a Barcelona i, fins i tot, afeccionats del Barça que s’han abocat al carrer a celebrar la victòria de la selecció de l’ex-estrella culer Leo Messi.

A València, centenars d’afeccionats argentins han omplert la plaça de l’ajuntament per a celebrar el triomf de la seva selecció. L’ocasió s’ha celebrat amb un escenari revestit amb els colors de la selecció.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor