17.03.2026 - 21:56
|
Actualització: 17.03.2026 - 22:36
Moment insòlit durant una connexió en directe dels informatius de TV3 a l’estació de Sants, a Barcelona. Mentre un equip informava sobre les afectacions al servei ferroviari causades per un incendi al túnel entre Sants i la plaça de Catalunya, vigilants de seguretat d’ADIF han interromput l’emissió en directe tot col·locant la mà davant l’objectiu de la càmera.
L’escena, enregistrada en vídeo, mostra com s’interromp la connexió, mentre el periodista explica que tenien permís per a ser allà: “Ens estan impedint de fer aquest directe agents de seguretat de RENFE. No us expliquem més.” L’incident ha passat en una tarda complicada a la xarxa de Rodalia de Barcelona, arran d’un incendi al cablatge dins el túnel ferroviari que connecta plaça de Catalunya amb Sants. En la següent connexió, al Més nit, ja s’ha fet a l’exterior de l’estació.
Segons que ha informat ADIF, el foc ha afectat els sistemes de senyalització i ha obligat a interrompre la circulació de trens mentre s’inspeccionava la zona. Els equips tècnics d’ADIF continuen treballant per reparar els danys al cablatge i restablir el servei. Ara com ara, no hi ha previsió de quan es recuperarà completament la circulació normal de trens en aquest tram clau.
Com boicotejar la comunicació de l'empresa de transport amb menys credibilitat del país: un segurata de @Renfe @rodalies acaba de TALLAR EL DIRECTE del #TNVespre @som3cat a l'estació de Sants quan el reporter informava in situ de la darrera incidència. El nivell és aquest! pic.twitter.com/bJ8HNUjDcK
— Mireia D. B. (@Holaiquetal) March 17, 2026
❌ Ara mateix, al TN, RENFE censurant TV3 a l’estació de Sants BCN perquè explica el capítol d’avui del drama diari de Rodalies. Quina vergonya! pic.twitter.com/h1WEypBkBY
— Salvador Vergés i… Tejero! (@vadorverges) March 17, 2026

