03.04.2025 - 13:25
|
Actualització: 03.04.2025 - 13:58
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, és a Brussel·les, on ha intervingut en el ple de Comitè de les Regions per parlar de matèria agrícola. Ara, allò que havia de ser un simple tràmit, s’ha convertit en un viacrucis quan la diputada de Compromís, Paula Espinosa, ha demanat la paraula.
![]()
El president de la Generalitat, @carlos_mazon_, interviene en la sesión plenaria del Comité de las Regiones para presentar y debatir el dictamen “Mejorar la competitividad agrícola regional de la #UE: una estrategia global que integre condiciones comerciales equitativas y… pic.twitter.com/Bsxf9bF6gY
— Generalitat (@generalitat) April 3, 2025
Espinosa li ha retret el viatge al cor de la UE, mentre “fa mesos que s’amaga de la ciutadania i d’una jutgessa de Catarroja”. Així mateix, l’ha titllat d’hipòcrita per haver participat en un debat de competitivitat agrícola alhora que negocia el pressupost amb Vox, que nega el canvi climàtic i s’oposa al Pacte Verd Europeu.
El #MazónDimissió sona al Parlament Europeu. pic.twitter.com/wkZRCnPNX6
— Compromís (@compromis) April 3, 2025