València serà en 2017 Capital Mundial de l’Alimentació

  • València serà en 2017 Capital Mundial de l'Alimentació, després que l'Organització de les Nacions Unides per a l'Alimentació i l'Agricultura (FAO) hi haja elegit la capital del Túria per a esta declaració.

VilaWeb
10.10.2016 - 14:45

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

València serà en 2017 Capital Mundial de l’Alimentació, després que l’Organització de les Nacions Unides per a l’Alimentació i l’Agricultura (FAO) hi haja elegit la capital del Túria per a esta declaració.

Així ho ha anunciat este dilluns l’alcalde de València, Joan Ribó, en una roda de premsa en la qual ha estat acompanyat pels regidors de Comerç, Carlos Galiana, i l’edil d’Agricultura i Horta, Consol Castillo.

Així, València –que competia amb Tel Aviv i succeïx en esta designació a Roma– es convertirà en un punt central de la tasca per a canviar els hàbits de l’alimentació en les grans socials cap a hàbits sans i sostenibles.

En el cas de València, presa especial rellevància l’horta periurbana que envolta la ciutat i el seu paper en l’alimentació mediterrània. A més, s’ha tingut en compte el treball desenvolupat en esta direcció per les regidories de Comerç i Agricultura.

Dins de les activitats amb motiu de la declaració, més d’un centenar d’alcaldes de tot el món es reuniran a València en octubre de 2017. Alhora, es desenvoluparan al llarg de tot l’any iniciatives relacionades amb la capitalitat amb les quals es pretén “arribar a molta gent”.

Joan Ribó ha subratllat que es tracta d'”una notícia molt important que situa València al mapa de l’alimentació mundial”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor