Uzbekistan.- Uzbekistan farà eleccions presidencials el 4 de desembre

  • Les eleccions presidencials a l'Uzbekistan per elegir el successor d'Islam Karimov, que va morir fa una setmana, se celebraran el pròxim 4 de desembre, ha anunciat aquest divendres el president de la Comissió Electoral del país, Mirza Ulugbek Abdusalomov.

VilaWeb
09.09.2016 - 13:02

MOSCOU, 9 (EUROPA PRESS)

Les eleccions presidencials a l’Uzbekistan per elegir el successor d’Islam Karimov, que va morir fa una setmana, se celebraran el pròxim 4 de desembre, ha anunciat aquest divendres el president de la Comissió Electoral del país, Mirza Ulugbek Abdusalomov.

“Conforme a la resolució de la Comissió Electoral de l’Uzbekistan, els corresponents articles de la Constitució i les lleis sobre l’elecció del president de la República de l’Uzbekistan les eleccions presidencials es fixen al 4 de desembre”, ha anunciat, segons informa l’agència russa Sputnik, precisant que la campanya electoral comença aquest mateix divendres.

Karimov, que va governar Uzbekistan des de la seva independència de l’URSS el 1991, va morir el 2 de setembre víctima d’un vessament cerebral als 78 anys.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor