Prop d’un centenar d’autobusos es desplaçaran als Lledoners pel primer any de presó de Junqueras i Forn

  • La campanya Free organitza un acte pel dijous 1 de novembre a la tarda

VilaWeb
25.10.2018 - 11:54
Actualització: 25.10.2018 - 18:43

Almenys vuitanta autobusos es preveuen desplaçar la setmana que ve des de diversos punts del país fins al pla dels Lledoners per l’acte que la campanya Free hi organitza sota el lema ‘1 any d’injustícia, 1 any de perseverança’. Serà el dijous 1 de novembre a les 5 de la tarda, gairebé un any després que el vice-president i president d’ERC, Oriol Junqueras, i el conseller Joaquim Forn, entressin a presó de forma preventiva, el 2 de novembre del 2017. Es preveuen discursos d’espais polítics diversos i actuacions musicals.

D’altra banda, ERC, el PDECat i altres entitats organitzen un acte de suport a Forn i Junqueras pel divendres dia 2, exactament un any després del seu empresonament. Fonts de l’organització asseguren que encara se n’està acabant de bastir el programa.

A banda de Junqueras i Forn, a la presó dels Lledoners també hi ha Jordi Sànchez, Jordi Turull, Josep Rull, Raül Romeva i Jordi Cuixart, mentre que la presidenta del parlament Carme Forcadell i la consellera Dolors Bassa són a les presons del Catllar i de Puig de les Basses. L’acte de l’1 de novembre als Lledoners en reclamarà l’alliberament i també el retorn dels exiliats.

 

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor