Universitats per la República reprèn l’activitat amb el nou curs

  • La plataforma Universitats per la República, que va ser clau per la mobilització estudiantil de l’octubre passat, ha anunciat que reprèn l’activitat en un inici de curs marcat per l’aniversari del referèndum i el judici als presos polítics

VilaWeb
13.09.2018 - 13:47
Actualització: 13.09.2018 - 16:01

Aquest matí la plataforma Universitats per la República ha publicat a les xarxes socials un vídeo anunciant el seu retorn a l’activitat. Segons diuen, l’objectiu és que els estudiants tornin a tenir un paper destacat en les mobilitzacions independentistes que tindran lloc aquesta tardor.

Així doncs, els integrants de la plataforma tornaran a omplir els campus universitaris amb cartells amb el lema ‘La repressió no aturarà la força de les universitats’ i també hi tindran lloc diverses activitats que ja s’estan organitzant.

La primera cita serà dijous 27 de setembre coincidint amb l’aniversari de l’ocupació de l’edifici històric de l’UB, batejat llavors com la #Caputxinada2017, en què estudiants, professors i treballadors de les universitats tornaran a viure una intensa jornada política.  Aquella mateixa tarda també es preveu un míting polític i actuacions musicals a la plaça Universitat de Barcelona.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor