Una mostra d’art amb obres de presos rep més de 50.000 visites al CaixaForum

  • Una mostra d'art composta per obres elaborades per interns dels centres penitenciaris catalans, que amb el títol de 'Bàlsam i fuga' s'exposa al CaixaForum de Barcelona, ha aconseguit atreure més de 50.000 visitants.

VilaWeb
12.01.2017 - 17:40

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

Una mostra d’art composta per obres elaborades per interns dels centres penitenciaris catalans, que amb el títol de ‘Bàlsam i fuga’ s’exposa al CaixaForum de Barcelona, ha aconseguit atreure més de 50.000 visitants.

És l’exposició més ambiciosa mai feta amb tasques dels interns en els tallers artístics de les presons catalanes, i ha estat visitada aquest dijous pel conseller de Justícia de la Generalitat, Carles Mundó, ha informat el seu departament en un comunicat.

La mostra és un diàleg entre 70 creacions dels interns i una vintena de peces de la col·lecció d’art contemporani de la fundació La Caixa d’artistes internacionals com Edward Ruscha, Matt Mullican, Frederic Amat, Josep Guinovart, Jochen Lempert, Miquel Barceló o Zush.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor