Una dotzena de centres sanitaris de Barcelona recullen joguines noves per a nens vulnerables

  • Una dotzena de Centres d'Atenció primària (CAP) de Barcelona recolliran joguines noves per a nens vulnerables que distribuiran els Reis d'Orient en el marc de la campanya 'Cap nen sense joguina', en què els equips sanitaris públics participen per segon any.

VilaWeb
29.12.2016 - 15:42

BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)

Una dotzena de Centres d’Atenció primària (CAP) de Barcelona recolliran joguines noves per a nens vulnerables que distribuiran els Reis d’Orient en el marc de la campanya ‘Cap nen sense joguina’, en què els equips sanitaris públics participen per segon any.

Ciutadans i professionals podran col·laborar portant les joguines als CAP de Numància, Ramon Turró i Sant Martí; a les línies pediàtriques dels CAP Drassanes, El Clot, La Marina, Manso, Maragall, Pare Claret i Rio de Janeiro, així com en els centres d’atenció pediàtrica integral (Capi) Barcelona Esquerra i Casernes, ha explicat la Conselleria de Salut de la Generalitat aquest dijous en un comunicat.

L’Associació Cívica La Nau organitza la campanya, en què participa el mateix nombre de centres sanitaris de l’Institut Català de la Salut (ICS) que l’any passat, tot i que en aquesta edició hi ha més proporció d’equips d’atenció pediàtrica.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor