Un jove resulta ferit greu en ser atropellat per un cotxe a Sant Vicent del Raspeig

  • Un jove de 26 anys ha resultat ferit greu en ser atropellat per un turisme a Sant Vicent del Raspeig (Alacant), segons ha informat el CICU en un comunicat.

30.11.2016 - 13:09

VALÈNCIA, 30 (EUROPA [PRFESS])

Un jove de 26 anys ha resultat ferit greu en ser atropellat per un turisme a Sant Vicent del Raspeig (Alacant), segons ha informat el CICU en un comunicat.

L’accident es va produir cap a les 22.00 hores d’este dimarts en carrer l’Horta de Sant Vicent del Raspeig. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del servici d’ajuda mèdica urgent (Samu), l’equip mèdic del qual va assistir el jove ferit.

Una vegada estabilitzat, va ser traslladat a l’Hospital General universitari d’Alacant per politraumatisme i traumatisme cranioencefàlic.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor