TV3 emetrà la Cavalcada de Vic però no es responsabilitza del que organitzin ANC i Òmnium

  • TV3 ha afirmat aquest dimecres que la decisió de retransmetre en directe la Cavalcada de Reis a Vic es va prendre fa mesos i que la cadena només es responsabilitza de l'emissió de l'esdeveniment, no dels actes convocats sobre el mateix, en al·lusió implícita a les entitats sobiranistes territorials, que han cridat a acudir amb fanalets amb estelades i que el president de l'ANC, Jordi Sànchez, hagi recordat que així es fa des del 2012.

04.01.2017 - 18:44

BARCELONA, 4 (EUROPA PRESS)

TV3 ha afirmat aquest dimecres que la decisió de retransmetre en directe la Cavalcada de Reis a Vic es va prendre fa mesos i que la cadena només es responsabilitza de l’emissió de l’esdeveniment, no dels actes convocats sobre el mateix, en al·lusió implícita a les entitats sobiranistes territorials, que han cridat a acudir amb fanalets amb estelades i que el president de l’ANC, Jordi Sànchez, hagi recordat que així es fa des del 2012.

En un comunicat, ha recordat que les cavalcades són actes organitzats pels ajuntaments de les localitats i que, cada any, TV3 retransmet una des d’un lloc diferent: “La decisió de fer-la des de Vic es va prendre fa mesos. Preparar una transmissió d’aquestes característiques, amb un recorregut tan llarg, i en directe, requereix mesos d’estudi i planificació”.

“El desplegament previst per a aquesta edició de la Cavalcada és el mateix que en les últimes ocasions. I es farà amb el rigor i la professionalitat de sempre”, ha insistit TV3, que ha subratllat que la cadena no té un altre objectiu que fer arribar la tradició dels Reis d’Orient a l’audiència.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor