Turquia.- Deu ferits i presumptes dos terroristes abatuts en un atemptat al costat d’un tribunal a Esmirna

  • Un mínim de deu persones han resultat ferides per un cotxe bomba que ha esclatat aquest dijous al costat d'un tribunal a la ciutat d'Esmirna, al sud de Turquia, segons informa el diari local 'Sabah'.

05.01.2017 - 15:04

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

Un mínim de deu persones han resultat ferides per un cotxe bomba que ha esclatat aquest dijous al costat d’un tribunal a la ciutat d’Esmirna, al sud de Turquia, segons informa el diari local ‘Sabah’.

Segons l’agència de notícies oficial Anatolia, tres presumptes terroristes han intentat entrar a l’edifici, desencadenant un tiroteig en el qual la policia n’ha abatut dos i busca un tercer.

El cotxe bomba ha esclatat al costat d’un lloc policial davant del tribunal, el principal de la província d’Esmirna, a l’entrada usada per jutges i fiscals.

Fins al lloc dels fets, on hi ha un cotxe en flames, s’han traslladat ja els equips d’emergència. Els ferits han estat evacuats a l’hospital universitari Ege.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor