Turquia.- Almenys cinc detinguts a Turquia sota sospita de preparar un atemptat gihadista durant el referèndum

  • La Policia d'Istanbul ha detingut cinc individus entre els quals es trobaven tres sospitosos de preparar un atemptat a les ordres d'Estat Islàmic abans del referèndum del diumenge, que decidirà l'expansió dels poders del president Recep Tayyip Erdogan, segons ha informat l'agència oficial de notícies turca Anatolia.

14.04.2017 - 11:04

ANKARA, 14 (EUROPA PRESS)

La Policia d’Istanbul ha detingut cinc individus entre els quals es trobaven tres sospitosos de preparar un atemptat a les ordres d’Estat Islàmic abans del referèndum del diumenge, que decidirà l’expansió dels poders del president Recep Tayyip Erdogan, segons ha informat l’agència oficial de notícies turca Anatolia.

Als altres dos detinguts, entre ells un home d’origen tayik, se’ls acusa de viatjar a “zones de conflicte” i de preparar atemptats per a l’organització terrorista, a la qual Turquia acusa de perpetrar almenys mitja dotzena d’atemptats dins de les seves fronteres, entre ells l’atac al club Reina d’Istanbul, que va matar 39 persones la passada nit d’Any Nou.

Les mesures de seguretat s’han vist incrementades exponencialment abans del plebiscit però el país no s’ha escapat de la violència.

El dimecres passat, un atemptat en un complex policial del sud-est de Turquia, la responsabilitat del qual es van atribuir milicians kurds, va matar tres persones.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor