20.09.2025 - 08:38
|
Actualització: 20.09.2025 - 11:59
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha anunciat a la xarxa Social Truth que han fet un altre atac contra una embarcació al Carib, que ha deixat tres morts. És el quart atac d’aquestes característiques en dues setmanes.
Presumptament, l’embarcació portava drogues, i Trump els ha qualificat de “terroristes” però no n’ha aportat proves. “Sota les meves ordres, el secretari de Guerra [Pete Hegseth] ha ordenat un atac letal contra una embarcació vinculada amb una organització terrorista designada que es dedica al narcotràfic a l’àrea de responsabilitat del comando sud dels Estats Units.” “El vaixell traficava narcòtics il·lícits i transitava per una ruta sabuda del narcotràfic amb l’objectiu d’enverinar els EUA. L’atac ha matat tres narco-terroristes a bord del vaixell, que es trobava en aigües internacionals. Cap membre de les Forces Armades dels Estats Units ha estat ferit en aquest atac”, ha afegit.
Aquest nou atac fa augmentar la tensió a la zona, i arriba després d’uns quants atacs dels Estats Units, d’aquestes característiques, aquestes darreres setmanes a la zona del Carib.
ON VIDEO: U.S. Military Forces conducted a strike against a designated terrorist organization engaged in narcotrafficking. Intelligence confirmed the vessel was trafficking illicit narcotics and was en route to poison Americans. The strike killed three male narcoterrorists. pic.twitter.com/wjxRRMrxwB
— The White House (@WhiteHouse) September 20, 2025